Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Analiza szczepień przeciwko COVID-19 wśród pacjentów ze stwardnieniem rozsianym
#1
Przekazuję prośbę studentki Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego o udział w ankiecie dotyczącej szczepień przeciwko COVID-19 wśród pacjentów ze stwardnieniem rozsianym.

Cytat:Nazywam się Monika Parciak, jestem studentką Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego kierunku pielęgniarstwo, studia II stopnia. Prowadzę badania niezbędne do napisania pracy magisterskiej pt.: Analiza szczepień przeciwko COVID-19 wśród pacjentów ze stwardnieniem rozsianym.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie kwestionariusza ankiety dotyczącego szczepień przeciwko COVID-19. Badanie jest anonimowe, a jego wyniki posłużą wyłącznie do celów naukowych.
Serdecznie dziękuję za poświęcony czas!

Link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQ...sp=sf_link

Zachęcam do wypełnienia!
Odpowiedz
#2
Zrobione.
Odpowiedz
#3
Wypełnione, bardzo fajna i ciekawa ankietaUśmiech
Mam tylko jedną małą uwagę. W pytaniu 3 trzeba wybrać lek, jaki się stosuje w przebiegu sm. Wypełnienia pola jest konieczne. Nie wszyscy stosują leczenie, więc brakuje opcji "nie stosuję leczenia".
Odpowiedz
#4
Zrobione
Swoją drogą, jeśli na pytanie odpowiadam TAK, to po co mam odpowiadać jeszcze NIE (np. pyt 8)? Poza tym znam osoby szczepione dwoma różnymi szczepionkami.
Odpowiedz
#5
Zrobione.
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#6
Poszło
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#7
Zrobione
Odpowiedz
#8
(24-03-2022, 11:32)Monika napisał(a): Przekazuję prośbę studentki Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego o udział w ankiecie dotyczącej szczepień przeciwko COVID-19 wśród pacjentów ze stwardnieniem rozsianym.