Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Program Lekowy pomoc
#1
Serce 
Witam, nazywam się Edyta Bodera jestem pielęgniarką na oddziale neurologicznym i jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Zdecydowałam się na badanie
dotyczące jakości życia pacjentów z SM objętych programem lekowym. Chciałabym bardzo zachęcić Państwa do wypełnienia owej ankiety, ponieważ Państwa odpowiedzi pozwolą mi uzyskać prawdziwe wyniki. Bardzo dziękuję za Państwa pomoc.  Serce ->  Ankieta
Odpowiedz
#2
Nie wiem co jest grane, ale u mnie ankieta się nie otwiera. Ani na komórce, ani na komputerze...
Odpowiedz
#3
(01-10-2022, 22:53)Mysza111 napisał(a): Nie wiem co jest grane, ale u mnie ankieta się nie otwiera. Ani na komórce, ani na komputerze...

Mnie również nie chce się otworzyć ankieta
Odpowiedz
#4
Mam to samo.
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#5
W linku na samym początku jest ucięta literka. Wstawcie sobie "H" i będzie się już otwierała

Poszlo
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#6
Bubka, Jastrzębiu Ty nasz. Z h poszło  Duży uśmiech
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#7
Zrobione.
Odpowiedz
#8
Bubka, masz rację. Nie zauważyłam braku tego h. Teraz działa. Duży uśmiech Poszło.
Odpowiedz
#9
Uśmiech przeczytałam Wasze wypowiedzi i od razu wzrok powędrował do góry (w sensie na link)
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#10
Czesc, mam męża z diagnozą SM od kilku lat. Leki III stopnia nie zadziałały wiec przeszedł na leczenie II stopnia, które spowodowały bardzo mocno podwyższone parametry wątrobowe wiec lekarz zaproponował wlewy i na razie trzymamy kciuki. Zostaliśmy z jednym, całym opakowaniem GILENYA 0,5 mg (26 kapsułek) - z terminem do marca 2023 - może ktoś potrzebuje? proszę o kontakt Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do: