Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca magisterska - psychologia
#1
Zamieszczam wiadomość od Pani Aleksandry z prośbą o wypełnienie ankiety na potrzeby pracy magisterskiej:

Cytat:Jestem studentką V roku psychologii (specjalizacja psychologia kliniczna) na Akademii Ignatianum w Krakowie. Aktualnie pracuję nad badaniami do pracy magisterskiej, której temat dotyczy poczucia sensu życia u osób z diagnozą stwardnienia rozsianego. Potrzebuję kilku chętnych osób zmagających się z SM, które będą mogły poświęcić chwilę swego czasu na udzielenie anonimowych odpowiedzi na pytania otwarte dotyczące siebie i własnego życia. Uzyskane informacje będą dla mnie bezcennym materiałem, który zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie w mojej pracy magisterskiej.
Poniżej podaję link do ankiety z pytaniami, na które będę prosiła o udzielenie odpowiedzi:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQ...g/viewform
Odpowiedz
#2
Super ankietaUśmiech
Trzeba poświęcić trochę czasu i trzeba pomyśleć, ale są to dobre przemyślenia.
Odpowiedz
#3
(30-04-2021, 19:51)yasmina napisał(a): Super ankietaUśmiech
Trzeba poświęcić trochę czasu i trzeba pomyśleć, ale są to dobre przemyślenia.

Bardzo dziękuję za pomoc w badaniach i poświęcony czas, z pewnością każda podana informacja będzie miała ogromną wartość Uśmiech
Odpowiedz
#4
Wypełnię jutro Uśmiech
Odpowiedz
#5
(02-05-2021, 15:46)reni napisał(a): Wypełnię jutro Uśmiech

Bardzo się cieszę, dziękuję za pomoc i wsparcie w przeprowadzeniu badania Uśmiech 

Serdecznie pozdrawiam!
Aleksandra Lewandowska
Odpowiedz
#6
Chyba pierwszy raz tutaj była taka ankieta. Super
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#7
wypełnione, super podejście do tematu, uwielbiam. powodzenia Uśmiech
As long as you fight you are the winner Serce
Odpowiedz
#8
(04-05-2021, 13:36)Bubka napisał(a): Chyba pierwszy raz tutaj była taka ankieta. Super