23-04-2021, 10:06
Na początku maja zaczniemy wdrażać zmiany na forum. W planach jest długo oczekiwana zmiana systemu, która sprawi m.in. że łatwiej będzie znaleźć potrzebne treści oraz korzystać z forum z telefonów i innych urządzeń mobilnych. A plusów będzie dużo więcej… Zobaczycie sami!
W związku ze zmianą mogą występować przejściowe problemy techniczne. Postaramy się, żeby nie trwały długo i nie były dla Was zbyt problematyczne.
Istnieje ryzyko, że (trwale) znikną prywatne wiadomości, które między sobą wymienialiście. Jeśli macie w nich ważne treści - skopiujcie je proszę na Wasz lokalny dysk.
Mogą także następować (raczej krótkie) przerwy w dostępie do forum.
Będziemy starać się na bieżąco informować o przebiegu prac. Dlatego śledźcie proszę ten wątek (a w przypadku czasowego wyłączenia forum - komunikaty, które będą się wyświetlać).
Mamy nadzieję, że wszystko przebiegnie szybko i nie będzie dla Was uciążliwe. Jeśli jednak ktoś napotka na problemy (np. z logowaniem) bardzo proszę o zgłaszanie:
- przez e-mail na adres: admin@stwardnienierozsiane.info
- przez wiadomości prywatne na fanpage na facebooku (Facebook.com/stwardnienierozsiane.info)
Zmiany techniczne na forum to nie wszystko…
- do zespołu fundacji dołączyli nowi wolontariusze, niedługo przedstawimy Wam m.in. nowych moderatorów,
- przeprowadzimy drobne "porządki" na forum, żeby łatwiej było znaleźć ważne treści i wszystkie informacje były aktualne/odpowiednio oznaczone,
- poza zmianami na forum - finalizujemy przygotowania nowej strony
- w maju przedstawimy Wam zupełnie nowy projekt, nad którym pracowaliśmy w trakcie pandemii.
W związku ze zmianą mogą występować przejściowe problemy techniczne. Postaramy się, żeby nie trwały długo i nie były dla Was zbyt problematyczne.
Istnieje ryzyko, że (trwale) znikną prywatne wiadomości, które między sobą wymienialiście. Jeśli macie w nich ważne treści - skopiujcie je proszę na Wasz lokalny dysk.
Mogą także następować (raczej krótkie) przerwy w dostępie do forum.
Będziemy starać się na bieżąco informować o przebiegu prac. Dlatego śledźcie proszę ten wątek (a w przypadku czasowego wyłączenia forum - komunikaty, które będą się wyświetlać).
Mamy nadzieję, że wszystko przebiegnie szybko i nie będzie dla Was uciążliwe. Jeśli jednak ktoś napotka na problemy (np. z logowaniem) bardzo proszę o zgłaszanie:
- przez e-mail na adres: admin@stwardnienierozsiane.info
- przez wiadomości prywatne na fanpage na facebooku (Facebook.com/stwardnienierozsiane.info)
Zmiany techniczne na forum to nie wszystko…
- do zespołu fundacji dołączyli nowi wolontariusze, niedługo przedstawimy Wam m.in. nowych moderatorów,
- przeprowadzimy drobne "porządki" na forum, żeby łatwiej było znaleźć ważne treści i wszystkie informacje były aktualne/odpowiednio oznaczone,
- poza zmianami na forum - finalizujemy przygotowania nowej strony
- w maju przedstawimy Wam zupełnie nowy projekt, nad którym pracowaliśmy w trakcie pandemii.