Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wynik rezonansu
#1
       

Witam.
Z powodu bólu głowy dostałam skierowanie na rezonans. Zrobiłam rok temu i w tym roku powtórzyłam. W bliskiej rodzinie parę przypadów sm. Co sądzicie? Z kontrastem było to późniejsze
Odpowiedz
#2
Z takimi opisami to raczej do lekarza.
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#3
(21-04-2021, 08:58)Bubka napisał(a): Z takimi opisami to raczej do lekarza.
Byłam w zeszłym roku, powiedział ze z takimi zmianami mogłam się urodzić, nie ma z czym porównać a objawów nie mam. Jestem zielona w tym temacie. Czy mam rozumiec że nie są to ciekawe wyniki?
Odpowiedz
#4
Ja na twoim miejscu skonsultowałabym te wyniki z innym lekarzem.
Odpowiedz
#5
Do neurologa. Zwłaszcza w kontekście szyszynki.
Odpowiedz
#6
Jeśli chodzi o torbiel szyszynki to ja też mam i jest ona uznana za anomalię rozwojową która w niczym nie przeszkadza.
Odpowiedz
#7
Ja majac rozsiane zmiany demienilizacyjne zostałam odesłana na oddział neurologiczny do dalszej diagnostyki (jak punkcja lędźwiowa).
Odpowiedz
#8
(21-04-2021, 21:31)Kisieliciastka napisał(a): Ja majac rozsiane zmiany demienilizacyjne zostałam odesłana na oddział neurologiczny do dalszej diagnostyki (jak punkcja lędźwiowa).
I coś wykazały dalsze badania?
Odpowiedz
#9
Zgodzę się z Klaudią co to tej szyszynki. A co do wyników to najlepiej iść do innego neuro, a jak trzeba to i nawet do dwóch, niech oni ocenią co dalej robić, czy zrobić jeszcze jakieś badania czy położyć się do szpitala. Na pewno to nie bierz wszystkiego do siebie to co czytasz w internecie.
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#10
Szczerze mówiąc szyszynką się wcale nie przejmuję, bardziej przerażają mnie te ogniska deminalizacyjne, bo to one się powiększyły, a torbiel neurolog powiedział mi, że jest niegroźna jak byłam w zeszłym roku. A teraz boję się iść.