Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy mam się czego obawiać?
#1
Hej Uśmiech jestem nowa w chorobie i wolałam zapytać Was czy mam się czym martwić. Mianowice, od tygodnia mam zawroty głowy, częste odruchy wymiotne i towarzyszy mi ciągłe zmęczenie. Wspomnę, że niedawno brałam sterydy w związku z pozagałkowym zapaleniem nerwu wzrokowego. Trochę się martwie tym, że znowu się źle poczułam i boje się, że to kolejny rzut. Jak myślicie? Czy to jest zwykła "uroda" tej choroby czy początek rzutu?
Odpowiedz
#2
Monika P Twoje objawy są niepokojące i powinnaś to skonsultowac koniecznie z lekarzem. Lekarz oceni czy to rzut czy wystarczy leczenie objawowe.
Ja osobiście też czasami zmagam się z zawrotami głowy ale u mnie to byl pierwszy objaw i to takie pozostałości ale jeżeli tego objawu wcześniej nie było, to jak najszybciej skontaktuj się ze Swoją Doktor.
Odpowiedz
#3
Monika u mnie zawroty pojawily się jakoś 2 mies temu. Mówiłam lek a ta zapytała czy non stop i czy bardzo mi to utrudnia życie. Stwierdziłam że jak będzie gorzej to coś będziemy działać a na razie jest jak jest.
Odpowiedz
#4
Cześć. Wydaje mi się, że - tak jak napisała Joanna - na wszelki wypadek powinnaś skonsultować się ze swoim lekarzem. To może być zarówno "uroda" choroby, ale i objaw rzutu. Kiedy obrałaś sterydy? Teoretycznie wiele źródeł podaje, że o nowym rzucie może być mowa, gdy objawy pojawiają się po co najmniej miesiącu od terapii sterydowej. Jednak z drugiej strony - SM to naprawdę choroba o tysiącu twarzy, zdarzają się wyjątki od tej reguły.