Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
możesz mi pomóc
#1
Żarówka 
Dzień dobry,
Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia. Studiuję na Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie. 
Ankieta, którą Państwu przedstawiam jest mi niezbędna do napisania pracy magisterskiej o tytule: „Ocena jakości życia chorych na stwardnienie rozsiane z problemem nietrzymania moczu”. Zwracam się z gorącą prośbą o wzięcie udziału w ankiecie i odpowiedzi na kilka pytań związanych z tym tematem. Rozumiem, że jest to dla Państwa bardzo intymna sfera życia. Wiem jednak jak uciążliwy i trudny może to być problem. Ankieta składa się z trzech części, tj: 
1. Informacje ogólne - 19 pytań
2. Ocena jakości życia (SF 36) - 11 pytań
3. Kwestionariusz niekontrolowanego wypływu moczu - 7 pytań
Ankieta jest w pełni anonimowa (zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). i jej wypełnienie jest dobrowolne. Przystąpienie do wypełnienia ankiety jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na udział w badaniu.

Bardzo dziękuje za poświęcony czas! :-)
[url= https://www.interankiety.pl/i/V8Rx4Gp0][/url]
[color=#000000][size=medium][font=Lato, sans-serif][url= https://www.interankiety.pl/i/V8Rx4Gp0]
Monika napisał 15-11-2017, 12:23:
Przeniosłam post do właściwego działu
Odpowiedz
#2
Wypełniłem
Odpowiedz
#3
Też wypełniłam Uśmiech
Odpowiedz
#4
Wypelnione Uśmiech
Odpowiedz
#5
DZIĘKUJĘ!!!

(17-11-2017, 02:57)Piotr napisał(a): Wypełniłem
Jeżeli mogę, to bardzo proszę o przesłanie ankiety znajomym chorym na SM. Dziękuję bardzo!

(19-11-2017, 23:38)Joanna napisał(a): Wypelnione Uśmiech

Dzziękuję za wypełnienie ankiety! Bardzo proszę o przesłanie ankiety znajomym. Potrzebuję około 100 wypełnionych ankiet, aby przeprowadzić wiarygodne badania.

(18-11-2017, 01:28)klaudia26 napisał(a): Też wypełniłam Uśmiech