Ocena wątku:
  • 13 głosów - średnia: 4.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tecfidera
(26-05-2019, 16:39)Obcykane napisał(a): Ok, dzięki, postaram się bardziej pilnować Uśmiech

Roznie bywa. Niektorzy pisza ze cos lapia czesto, inni nie maja tego problemu.
Ja biore Tecfidere od maja 2018 i dopiero niedawno mmie dopadl krztusiec a tak ok
Odpowiedz
(26-05-2019, 16:12)Obcykane napisał(a): Cześć.
A powiedzcie mi dlaczego mówicie o osłabionej odporności i łapaniu chorób na początku leczenia Tecfidera? Zaczęłam leczenie Tecfidera na początku maja i nic mi w szpitalu na ten temat nie mówili Uśmiech Czy może coś źle wyłapałam z Waszej rozmowy? Duży uśmiech Ten wątek ma ok 200 stron więc póki co przeczytałam tylko kilkanaście pierwszych i kilka ostatnich..

Przy okazji się przedstawię bo dopiero teraz zarejestrowałam się na forum. SM zdiagnozowali mi w 2013, po jakimś czasie zaczęłam leczenie Interferonem, brałam zastrzyki 3 lata - Extavia i Betaferon a od ok 3 tygodni tabletki. Mam 28 lat, mieszkam w Warszawie i mam się dobrze Uśmiech pozdrawiam wszystkich Duży uśmiech


Witaj na forum, tec obniża poziom limfocytów, ja mam w dolnej granicy normy lub niewiele poniżej, nie łapię niczego bardziej niż przed tec, tak mi się wydaje, czyli tych limfocytów mam mniej ale dają radęUśmiech


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
Hej, u mnie limfocyty poniżej, ale już coraz lepiej z naturalną odpornością. Od roku na tec
Odpowiedz
no i muszę się Wam wyżalić Smutny.
jestem 4 tygodnie po ostatnim wlewie meprelonu 1,0 i dziś dostanę następnę skierowanie Smutny objawy zaburzenia czucia powierzchniowego ze skóry żeber się wycofały w 70% po wlewach sprzed 4 tygodni ale zeszło mi teraz niżej, od brzucha przez pachwinę do lewego kolana, przy kolanie trzyma najmocniej + uciski. we wtorek miałam zacząć przyjmować tec i teraz nie wiem co będzie, wizytę u lekarki mam popołudniu, rozmawiałam z nią tylko przez telefon. bo pewnie podawanie tec świeżutko po wlewach nie jest praktykowane?
--
co ma być to będzie po co się zamartwiać...
Odpowiedz
Czasem przecież dostajemy sterydy i jednocześnie bierzemy leki, myśle że to nie przeszkadza.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
Tak sie cieszylam, ze w zasadzie idealnie znosze Tec, ze sie doigralam Uśmiech
Bol zoladka od wczoraj, dzis trzymal mnie 12h, flaczki szalaly, do tego mdlosci. Biore rano IPP, probiotyk swansona, pije siemie lniane, a tu takie atrakcje. Dlugo to moze potrwac?
Odpowiedz
(29-05-2019, 22:48)speculum napisał(a): Tak sie cieszylam, ze w zasadzie idealnie znosze Tec, ze sie doigralam Uśmiech
Bol zoladka od wczoraj, dzis trzymal mnie 12h, flaczki szalaly, do tego mdlosci. Biore rano IPP, probiotyk swansona, pije siemie lniane, a tu takie atrakcje. Dlugo to moze potrwac?

Ja mialam 2 tyg bolesci zoladkowe, probootyk, dieta lekkostrawna, zero owocow chyba ze gotowane. Z siemieniem uwazaj - kaloryczne i w duzej ilosci powoduje zaparcia.
Mi pomogly jeszcze tabl bez recepty Cynarex. Ja je biore tez jak zatrzymuje wode w oragnizmie ale sa na zoladek ogolnie
Odpowiedz
(30-05-2019, 06:38)Anka napisał(a):
(29-05-2019, 22:48)speculum napisał(a): Tak sie cieszylam, ze w zasadzie idealnie znosze Tec, ze sie doigralam Uśmiech
Bol zoladka od wczoraj, dzis trzymal mnie 12h, flaczki szalaly, do tego mdlosci. Biore rano IPP, probiotyk swansona, pije siemie lniane, a tu takie atrakcje. Dlugo to moze potrwac?

Ja mialam 2 tyg bolesci zoladkowe, probootyk, dieta lekkostrawna, zero owocow chyba ze gotowane. Z siemieniem uwazaj - kaloryczne i w duzej ilosci powoduje zaparcia.
Mi pomogly jeszcze tabl bez recepty Cynarex. Ja je biore tez jak zatrzymuje wode w oragnizmie ale sa na zoladek ogolnie
Dzięki, myślałam, że sobie pomogę tym siemieniem. Duży uśmiech od wczoraj znów czytam ten wątek od początku, wydawało mi się, że się dobrze przygotowałam, a jednak...
Odstawię owoce i zobaczę, jem dość lekko, bo usiłuję zrzucić nadwagę. Jutro będę na wizycie w szpitalu to pogadam z neuro.
Odpowiedz
(30-05-2019, 07:44)speculum napisał(a):
(30-05-2019, 06:38)Anka napisał(a):
(29-05-2019, 22:48)speculum napisał(a): Tak sie cieszylam, ze w zasadzie idealnie znosze Tec, ze sie doigralam Uśmiech
Bol zoladka od wczoraj, dzis trzymal mnie 12h, flaczki szalaly, do tego mdlosci. Biore rano IPP, probiotyk swansona, pije siemie lniane, a tu takie atrakcje. Dlugo to moze potrwac?

Ja mialam 2 tyg bolesci zoladkowe, probootyk, dieta lekkostrawna, zero owocow chyba ze gotowane. Z siemieniem uwazaj - kaloryczne i w duzej ilosci powoduje zaparcia.
Mi pomogly jeszcze tabl bez recepty Cynarex. Ja je biore tez jak zatrzymuje wode w oragnizmie ale sa na zoladek ogolnie
Dzięki, myślałam, że sobie pomogę tym siemieniem. Duży uśmiech od wczoraj znów czytam ten wątek od początku, wydawało mi się, że się dobrze przygotowałam, a jednak...
Odstawię owoce i zobaczę, jem dość lekko, bo usiłuję zrzucić nadwagę. Jutro będę na wizycie w szpitalu to pogadam z neuro.

Słuchaj, dobrze sie przygotowałaś ale widocznie masz wrażliwy żołądek i może wystarczy przeczekać a może lekarz coś doradzi :-) Ale na pewno nie mozna Ci odmowic braku przygotowania. Przykładowo ja biore Tec jak chce i z czym chce i ani razu mnie brzuch nie bolał. Zdarzylo mi sie nawet na pusty wziac. Takze to kwestia indywidualna. Oby u Ciebie szybko minął ten efekt uboczny. A czerwienisz się mocno?
Odpowiedz
(30-05-2019, 08:05)Gigi napisał(a):
(30-05-2019, 07:44)speculum napisał(a):
(30-05-2019, 06:38)Anka napisał(a):
(29-05-2019, 22:48)speculum napisał(a): Tak sie cieszylam, ze w zasadzie idealnie znosze Tec, ze sie doigralam Uśmiech
Bol zoladka od wczoraj, dzis trzymal mnie 12h, flaczki szalaly, do tego mdlosci. Biore rano IPP, probiotyk swansona, pije siemie lniane, a tu takie atrakcje. Dlugo to moze potrwac?

Ja mialam 2 tyg bolesci zoladkowe, probootyk, dieta lekkostrawna, zero owocow chyba ze gotowane. Z siemieniem uwazaj - kaloryczne i w duzej ilosci powoduje zaparcia.
Mi pomogly jeszcze tabl bez recepty Cynarex. Ja je biore tez jak zatrzymuje wode w oragnizmie ale sa na zoladek ogolnie
Dzięki, myślałam, że sobie pomogę tym siemieniem. Duży uśmiech od wczoraj znów czytam ten wątek od początku, wydawało mi się, że się dobrze przygotowałam, a jednak...
Odstawię owoce i zobaczę, jem dość lekko, bo usiłuję zrzucić nadwagę. Jutro będę na wizycie w szpitalu to pogadam z neuro.

Słuchaj, dobrze sie przygotowałaś ale widocznie masz wrażliwy żołądek i może wystarczy przeczekać a może lekarz coś doradzi :-) Ale na pewno nie mozna Ci odmowic braku przygotowania. Przykładowo ja biore Tec jak chce i z czym chce i ani razu mnie brzuch nie bolał. Zdarzylo mi sie nawet na pusty wziac. Takze to kwestia indywidualna. Oby u Ciebie szybko minął ten efekt uboczny. A czerwienisz się mocno?
Heh dzięki! Oby szybko minęło. Bardzo rzadko miałam do tej pory jakiekolwiek problemy z układem pokarmowym (jadłam niekoniecznie zdrowo, a i wino bardzo lubię  Duży uśmiech - żeby nie było, postanowiłam być grzeczna i nie pić alko w pierwszym miesiącu leczenia, żeby dodatkowo nie obciążać żołądka), ale teraz to aż jestem zaskoczona, ból promieniuje do kręgosłupa i wczoraj po ranigaście poszłam poćwiczyć trochę, żeby przynajmniej z pleców to napięcie zeszło Oczko

Flasha miałam ze 2 razy i tylko przy dawce 120. Raz zaczerwieniłam się cała, łącznie z udami, a za drugim razem miałam tylko różowy dekolt i swędziały mnie zgięcia w łokciach, także gdyby nie swędzenie, to nawet bym nie zauważyła, bo nawet nie piekła mnie skóra.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości