Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witajcie,
#1
WITAM,
Przed chwilą wysmarowałam dla Was dlugą wiadomość o sobie, ale niestety się usunęła, jakby nie chciała ujrzeć światła dziennego??Ale cóż...?Mam 35 lat, mieszkam w Gdańsku, jestem nauczycielką, mam dwoje dzieci...Diagnoza od maja 2019, historia bardzo podobna do waszych.Jestem w programie leczenia- Tecfidera, dodatkowo przyjmuje Mydocalm na rozluźnienie mięśni.
U mnie głównie problem z kończynami dolnymi i odcinkiem lędzwiowym kręgosłupa i tym sym problem z chodzeniem.Z oczami nie mam problemu, ze sterydow jeszcze nie korzystałam.
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam, by nie bylo gorzej niz w tej chwili, bo to tez bardzo wazne???
Odpowiedz
#2
Czesc!
Odpowiedz
#3
Witaj na forumUśmiech


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#4
Hej Uśmiech
Odpowiedz
#5
Witaj
Odpowiedz
#6
(23-01-2020, 17:02)Aga.Aga napisał(a): WITAM,
Przed chwilą wysmarowałam dla Was dlugą wiadomość o sobie, ale niestety się usunęła, jakby nie chciała ujrzeć światła dziennego??Ale cóż...?Mam 35 lat, mieszkam w Gdańsku, jestem nauczycielką, mam dwoje dzieci...Diagnoza od maja 2019, historia bardzo podobna do waszych.Jestem w programie leczenia- Tecfidera, dodatkowo przyjmuje Mydocalm na rozluźnienie mięśni.
U mnie głównie problem z kończynami dolnymi i odcinkiem lędzwiowym kręgosłupa i tym sym problem z chodzeniem.Z oczami nie mam problemu, ze sterydow jeszcze nie korzystałam.
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam, by nie bylo gorzej niz w tej chwili, bo to tez bardzo wazne???
 Witaj,
ja mam 40 lat, dwoje dzieci i podobny  problem co Ty - ból nóg, ból kręgosłupa w odcinku krzyżowo - lędzwiowym i pogorszenie chodu. Nie jestem jeszcze w programie, bo lekarz nie jest do końca pewien czy to sm. Czekam na kolejny mr głowy.
Pozdrawiam
Odpowiedz
#7
Ja też mam problem z chodzeniem. Nie odczuwam bólu lecz po zbyt długim chodzeniu odcina mi nogi. Tecfidere biorę od listopada.
Odpowiedz
#8
Pozdrawiam, gdzie sie leczysz?