Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Studentka pielęgniarstwa
#1
Jestem studentką 3 roku pielęgniarstwa i chciałabym pisać pracę licencjacką na temat SM - studium przypadku. Czy ktoś z Państwa chciałby podzielić się historią  swojej choroby,  swojego życia z SM oczywiście z zachowaniem pełnej anonimowości.  Pozdrawiam serdecznie i proszę o kontakt.
Odpowiedz
#2
A co konkretnie cię interesuje? Czy szukasz osoby która choruje już długo czy nie ma to dla ciebie znaczenia? Czy ma to być osoba w jakimś określonym wieku? Jakieś szczegóły które są dla ciebie istotne?
Napisz coś więcej o tym czego oczekujesz i czego chciałabyś się dowiedzieć to będzie każdemu łatwiej określić czy jest w stanie jakoś ci pomóc Uśmiech
Odpowiedz
#3
A może napisz tu listę pytań i kto będzie chciał, to opisze Ci swoją historię wg wytycznych. Uśmiech
Odpowiedz
#4
Wybaczcie ale nigdy nie pisałam na takich grupach i muszę ogarnąć gdzie i co się dodaje.
Moja praca polega na opisaniu pacjenta/choroby- studium przypadku. Polega to mniej więcej na zebraniu wywiadu pielęgniarskiego o pacjencie, początku choroby, objawach, stanie zdrowia- parametry typu ciśnienie, aktualnie stosowanym leczeniu. Wiem , że proszę o WIELE, zdaję sobie z tego całkowicie sprawę. Jeżeli znalazła by się taka osoba, z chęcią nawiążę kontakt telefoniczny czy mailowy. Pozdrawiam Katarzyna.
Odpowiedz
#5
Ciekawy temat Uśmiech tutaj najczęściej wypełniamy ankiety do prac dyplomowych, zwykle kopiuj wklej, a tu ciekawy pomysł. Na pewno będzie zainteresowanie. Ja ze swojej strony chętnie pomogę, ale może pomyśl o rozwinięciu. Tutaj są osoby, które są swiezakami, a i takie które leczą się naście lat
Odpowiedz
#6
Napisz jaki ten przypadek byś chciała, jak pyta agica, świeży, średni, czy z długim stażem, i co ewentualnie Cię interesuje, czy ktoś kto miał wiele rzutów, czy ktoś kogo sm jest spokojne. Sprecyzuj oczekiwania poprostuUśmiech my się nie obrazimy a Ty będziesz mieć prościej.