Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Antykoncepcja
#21
Może a nie musi. Jeśli chcesz to używaj dodatkowo prezerwatyw. Mysle ze ani gin ani neurolog nie dadza ci 100% pewnosci ze tabletki antykoncepcyjne same wystarcza. Ja jestem na Betaferonie i uzywam samych tabl
Odpowiedz
#22
Becia, ja biorę tec. i pigułki. Biorę zoely, zdaniem ginekologa są łagodne i dla mnie bezpieczne. I co najważniejsze dzięki nim pozbylam się krwotoku, który trwał ponad 3 miesiące i już jeden mądry chciał mi macice usuwać.
Odpowiedz
#23
(25-04-2018, 16:08)Akinom napisał(a): Becia, ja biorę tec. i pigułki. Biorę zoely, zdaniem ginekologa są łagodne i dla mnie bezpieczne. I co najważniejsze dzięki nim pozbylam się krwotoku, który trwał ponad 3 miesiące i już jeden mądry chciał mi macice usuwać.

To dobrze,ze Ci służą. Ja biorę Naraya ale od diagnozy nie widziałam się z moim gimekologiem, w lipcu mam wizytę to z nim porozmawiam na temat tec i anty Uśmiech
Odpowiedz
#24
(12-06-2016, 18:24)GosiaK napisał(a): W piątek miałam wizytę u ginekologa, chodziło tylko o receptę na tabletki antykoncepcyjne, które biorę już 2 lata. Moja lekarka była na zwolnieniu, przyjęła mnie inna osoba. Dostałam receptę, ale też wykład o tym, że przy SM branie tabletek nie jest odpowiedzialne, że mogą pogarszać stan zdrowia. Pierwszy raz o tym słyszę. W ulotce - też nie jest nic napisane na ten temat. Jak zaczynałam leczenie interferonem - neurolog mówił, żeby się zabezpieczać bo zastrzyki mogłyby szkodzić dziecki w przypadku ciąży. Powiedziała wtedy, że biorę tabletki antykoncepcyjne - nie powiedział, że nie mogę albo nie powinnam.
Teraz jestem głupia. Trafiłam na nawiedzonego ginekologa czy coś jest na rzeczy?

Przeczytaj ulotkę tam jest jasno napisane że przyczyna SM może  być sama tabletka a jeśli masz już to na pewno pogarszają stan Twojego zdrowia Teraz to facet może się zabezpieczyć Robią to bardzo chętnie
Odpowiedz
#25
W ulotce żadnego leku nie może być napisane że może on być przyczyną sm, bo jakoś przyczyny nie zna nikt, weromich zachowaj takie teorie dla siebie
Odpowiedz
#26
Kolejna osoba z teoriami z dupy wyssanymi. Wybaczcie okreslenie
Odpowiedz
#27
SM może być co najwyżej przeciwwskazaniem do stosowania niektórych pigułek. Na pewno pigułki go nie powodują. Nie ma opcji.
Odpowiedz
#28
(26-04-2018, 11:56)weromich napisał(a):
(12-06-2016, 18:24)GosiaK napisał(a): W piątek miałam wizytę u ginekologa, chodziło tylko o receptę na tabletki antykoncepcyjne, które biorę już 2 lata. Moja lekarka była na zwolnieniu, przyjęła mnie inna osoba. Dostałam receptę, ale też wykład o tym, że przy SM branie tabletek nie jest odpowiedzialne, że mogą pogarszać stan zdrowia. Pierwszy raz o tym słyszę. W ulotce - też nie jest nic napisane na ten temat. Jak zaczynałam leczenie interferonem - neurolog mówił, żeby się zabezpieczać bo zastrzyki mogłyby szkodzić dziecki w przypadku ciąży. Powiedziała wtedy, że biorę tabletki antykoncepcyjne - nie powiedział, że nie mogę albo nie powinnam.
Teraz jestem głupia. Trafiłam na nawiedzonego ginekologa czy coś jest na rzeczy?

Przeczytaj ulotkę tam jest jasno napisane że przyczyna SM może  być sama tabletka a jeśli masz już to na pewno pogarszają stan Twojego zdrowia Teraz to facet może się zabezpieczyć Robią  to bardzo chętnie

Co za bzdury
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości