Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strydy w tabletkach (Metypred)
#1
Chyba przyplątał mi się mały rzut. Lekarz powiedział, że nie ma potrzeby kłaść się do szpitala i wypisał mi sterydy w tabletkach do brania w domu (Metypred). Nie mam doświadczenia z takim leczenie. Czy ktoś z Was brał sterydy w tabletkach? Jak z działaniem? Czy trzeba coś osłonowo brać? Lekarz mi nic więcej nie powiedział. Mam zacząć rano.
Odpowiedz
#2
(31-05-2016, 13:54)Piotr napisał(a): Chyba przyplątał mi się mały rzut. Lekarz powiedział, że nie ma potrzeby kłaść się do szpitala i wypisał mi sterydy w tabletkach do brania w domu (Metypred). Nie mam doświadczenia z takim leczenie. Czy ktoś z Was brał sterydy w tabletkach? Jak z działaniem? Czy trzeba coś osłonowo brać? Lekarz mi nic więcej nie powiedział. Mam zacząć rano.

NIgdy nie miałam w tabletkach.chyba bym wolała w tabletkach niż leżeć w szpitalu 5 dni.Czy wykupiłeś już je ?Jaki to koszt?Wiadomo kroplówki na nfz za darmo ale jeśli to nie duży koszt wolałabym już te tabletki. Uśmiech
Odpowiedz
#3
Nigdy nie brałam sterydów w tabletkach także ciężko jest mi cokolwiek doradzić. Ja chyba bym jednak wolała kroplowki. Kilka dni i po wszystkim, a te w tabletkach z tego co wiem to trzeba brać długo, a na małe rzuty chyba nie bralabym  nic ale to jest moje indywidualne podejście i tak naprawdę Piotr to Ty sam musisz zdecydować czy rzut jest na tyle uciążliwy, żeby brać sterydy, chyba że lekarz bezwzględnie kazał, to wtedy bierz, a czasami pozostawiają wybór.
Odpowiedz
#4
Ja raz brałem takie tabletki jak rzut był lekki. Trwało to długo, coś około miesiąca. Skutki uboczne były bardziej męczące niż po kroplówkach - przytyłem, byłem osowiały a jednocześnie nie mogłem spać. Ale pomogło dość szybko, pierwsze efekty po kilku dniach.
Lekarz wypisał mi do tego chyba wapń, potas i Polprazol na żołądek.
Odpowiedz
#5