Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hej
#11
Podpinam się pod wypowiedź wyżej. Koniecznie poszukaj dobrego internisty.  W SM, morfologia jest raczej w porządku,  chyba, że ktoś ma przy tym jeszcze inne problemy zdrowotne. Nie wiem, na co choruje Twoja babcia i czy to jest genetyczne ale wspomnij o tym lekarzowi i oczywiście pokaż wyniki, niski poziom żelaza może świadczyć np. o anemii, która potrafi nieźle uprzykrzyc życie no ale ja nie jestem lekarzem,  więc tylko sobie gdybam. Na pewno, jeżeli coś Cię niepokoi to  nie odpuszczaj  i się diagnozuj, to nie zaszkodzi Oczko ale życzę Ci, żeby było wszystko dobrze, może to jednak nerwy a to też można leczyć,)  koniecznie daj znać co u Ciebie dalej bo to może przydać się innym poszukującymOczko
Odpowiedz
#12
dzisiaj byłam u okulisty prywatnie i trochę się zdenerwowałam, bo podobnie jak lekarki z przychodni kompletnie nie zwróciła uwagi na moje objawy. stwierdziła tylko zapalenie spojówek, na które przepisała mi krople no i z -5,5 i -5,75 zrobiło mi się -7,0, a astygmatyzm w jednym oku magicznie zniknął, tak jak suchość oka, co doskwiera mi od lat. w piątek idę do internistki i zobaczymy co dalej.