Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autoprezentacja
#1
Uśmiech 
Na początek może kilka słów o mnie:
Mam na imie Paweł ur.83r. Ogólny stan zdrowia Ok.
Lekkie skrzywienie kregosłupa płaskostopie.
W dzieciństwie wypadek samochodowy.wstrząs mózgu i złamana podstawa czaszki.(kilka ran z ubytkami tkanek ale sciegna nerwy ok. 
Kilka nieprzyjemnych akcji z dłońmi(jestem stolarzem) 2razy zespalane sciegna.palcow bez żadnych trwałych następstw. 
2010. Przedawkowanie fentanylu.2dni w szpitalu,urocza młoda Pani dr.milion badan.wdzucam fot-moze ktos zinterpretuje wyniki niestety z mojej strony Brak jakiejkolwiek reakcji.
W 2014 roku hospitalizowany psychiatrycznie. Rozpoznanie osobowość nieprawidłowa F60.2
Zaburzenia psychotyczne w uzależnieniu mieszanym F 19.5
Pewnie większość tych faktów jest bez znaczenia ale myślę że te o których napiszę Teraz już jakieś znaczenie mają:
1. Mój ojciec od wielu lat choruje na SM
2.
Rok 2009 lekkie problemy ze wzrokiem drętwiejąca noga lekarz rodzinny skierowanie do okulisty i neurologa oraz laryngologa i od razu skierowanie na rezonans magnetyczny głowy żebym mógł pokazać neurologii od razu. Rezonans nie wykazał zmian w badaniu okulistycznym oko prawe w granicach normy oko lewe dwojenie idące do dołu? Reszta dla mnie jest nieczytelna dlatego wrzucam zdjęcia. Wiem że pokazywałem te wyniki i Neurologii i rodzinnej problemy ze wzrokiem minęły Ja wyjechałem za granicę minęło też drętwienie i wszystko było dobrze do pierwszego listopada 2018 roku.
Czułem się źle szybko się męczyłem byłem apatyczny taki umysłowo ociężały do tego drętwiejące udo między miednicą a kolanem bardziej po zewnętrznej stronie utrzymuje się już trzeci tydzień nie mija wcale.