Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cześć:)
#11
Witaj Emilia Uśmiech tak jak dziewczyny pisały z dostępnością leków w Polsce jest coraz lepiej.
Fajnie że nie rezygnujesz z gór Uśmiech skoro masz siłę to trzeba próbować Uśmiech ja długo lekceważyłam objawy aż wkoncu trafiłam do szpitala jak miałam 21 lat i dostałam diagnozę. Teraz mam różne dolegliwości ale nie są one na tyle uciążliwe żebym musiała rezygnować z czegokolwiek (choć niektóre czynności wymagają więcej wysiłku...). Funkcjonuje normalnie, mam męża, trójkę dzieci, studiuję. Leczę się tak jak ty copaxonem. Właśnie czekam na kontrolny rezonans...
Odpowiedz
#12
Cześć Emilka Uśmiech Post cały przeczytałam Oczko
Tak jak inni użytkownicy pisali, wcale nie jest tak źle z leczeniem w Polsce. Jeżeli chodzi o bezpieczne leki, które można brać w ciazy,  to na razie zostaje tylko Copaxone ale jeżeli chodzi o zajście w ciążę,  to dopóki choroba się nie ustabilizuje,  to bym nie ryzykowała na Twoim miejscu. W ciazy może być lepiej bo wtedy choroba się wycisza ale po ciąży może nastąpić siniejszy rzut. Trzeba to wziąć pod uwagę i jakbys się zdecydowała, to zawczasu załatw  sobie w razie czego pomoc do opieki nad dzieckiem.
Tak czy tak trzymam kciuki aby potoczyło się wszystko po Twojej myśli Uśmiech
Odpowiedz
#13