Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rzut przy tecfidera
#31
Ja przy tej ledwo nogami ciągnę
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#32
Hejka. Ja tez właśnie zastanawiam się co sie dziejeSmutny do moich wcześniejszych przebojów ( osłabienia i rozbicia) doszedl od wczoraj ból lewej ręki i przeczulica na nadgarstku a dzis juz mam przeczulice na brzuchu. Jestem na tec od tygodnia i od tygodnia ciągle cos nie tak.
Zanim zaczelam te leki wszystko bylo ok i teraz nie wiem czy tak powinno być. Mialam robione badania na JCV i niestety wyszedl pozytywnie, razem z tec biore antybiotyk ( 3x w tygodniu) ktory ma chronić mnie przed infekcjami. Chyba Boję sie tego całego PML tym bardziej że u większości z Was nic sie nie dzialo. Bede wdzięczna za wszelkie rady. Pozdrawiam
Odpowiedz
#33
Po prostu zbiegł się początek przyjmowania tec z tymi zmianami pogody, prawie każdy z nas jakoś to odczuwa. Ale jeżeli bardzo Cię to niepokoi to koniecznie idź do lekarza, zbada Cię i będziesz mieć jasność. Plus jest taki że takie badanie jeśli lekarz stwierdzi że nic sie nie dzieje uspokajaUśmiech taki efekt psychologicznyUśmiech


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#34
Moze racja, chyba tez nie potrzebnie się nakrecam. Pozdrawiam
Odpowiedz
#35
Mam chyba jednak rzut Smutny ból i przeczulica zamienia sie w drętwienie calej ręki, kompletny brak w niej jakiejkolwiek siły, jest jakby nie moja, nie mam w niej czucia. Ciągnie sie to wszystko juz przez kilka dobrych dni i jest coraz gorzej. Poprostu na rowni z początkiem leczenia przypałętał sie ten nieszczęsny rzut, bo juz nijak nie da sie obwinic za to skutki uboczne tec.W poniedziałek zadzwonię do pielęgniarki od programu i zobaczymy co poradzi. Przepraszam że wam tak tu smęce bez przerwy, ale naprawdę myślałam, ze gorzej czuje sie przez tec..
Odpowiedz
#36
Jak masz w okolicy szpital z oddziałem neurologicznym to jedz na SOR, zawsze to Cię jakiś neuro zbada


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#37
Niestety nie mam tu w pobliżu żadnego szpitala z oddziałem neurologii, nie mieszkam w pl i tu wszystko wygląda troche inaczej. Ciągle mam nadzieje ze to minie i nie będzie sie pogarszac Smutny
Odpowiedz
#38
Oby, ale koniecznie skontaktuj się z tą pielęgniarką.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#39
Jestem na oddziale, pierwsza kropolwka solu za mną. Na pytanie czy tec mogla wywolac tak silny wielo symptomowy rzut czy to zwykly zbieg okoliczności- zadnej z lekarzy nie potrafil dac jednoznaczniej odpowiedzi. Pozdrawiam
Odpowiedz
#40
Myśle że po prostu zbieg okoliczności, gdyby było tak jak myślisz lekarze by nas uprzedzali o tym.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości