Forum Chorych na stwardnienie rozsiane
Wybór leku pierwszej linii - Wersja do druku

+- Forum Chorych na stwardnienie rozsiane (https://www.stwardnienierozsiane.info/forum)
+-- Dział: Leczenie (https://www.stwardnienierozsiane.info/forum/forum-10.html)
+--- Dział: Leki, programy lekowe, leczenie w Polsce i innych krajach (https://www.stwardnienierozsiane.info/forum/forum-11.html)
+--- Wątek: Wybór leku pierwszej linii (/thread-2795.html)

Strony: 1 2 3


Wybór leku pierwszej linii - ankl - 25-01-2021

Cześć wszystkim Uśmiech

Wiem, że jest już sporo informacji na temat leków pierwszej linii, jednak jako osoba, która niedawno dołączyła do Waszego grona i ma przed sobą właśnie wybór pierwszego leku, chciałam dowiedzieć się nieco więcej. Dostałam do wyboru 4 leki do iniekcji: Rebif i Betaferon lub Copaxone i Remurel. I mam kłopot z wyborem. 
Jestem całkowicie nowa w temacie SM i dlatego będę wdzięczna za każdą opinię na ich temat. Czy mieliście jakieś skutki uboczne? jak sobie radziliście z miejscami po wkłuciu? Jakie było samopoczucie po nich? itp. Wszystkie informacje mile widziane Uśmiech
Pozdrawiam
Ania


RE: Wybór leku pierwszej linii - Iris - 25-01-2021

(25-01-2021, 15:11)ankl napisał(a): Cześć wszystkim Uśmiech

Wiem, że jest już sporo informacji na temat leków pierwszej linii, jednak jako osoba, która niedawno dołączyła do Waszego grona i ma przed sobą właśnie wybór pierwszego leku, chciałam dowiedzieć się nieco więcej. Dostałam do wyboru 4 leki do iniekcji: Rebif i Betaferon lub Copaxone i Remurel. I mam kłopot z wyborem. 
Jestem całkowicie nowa w temacie SM i dlatego będę wdzięczna za każdą opinię na ich temat. Czy mieliście jakieś skutki uboczne? jak sobie radziliście z miejscami po wkłuciu? Jakie było samopoczucie po nich? itp. Wszystkie informacje mile widziane Uśmiech
Pozdrawiam
Ania